יום שני, 23 בספטמבר 2013


לא הייתי מתחלף עם שעון מעורר של רץ במשבר!

(השעון) אתה בא בדיוק בשעה שנקבעה,  חורף, קיץ, אמצע שבוע, סוף שבוע 24/7

ומה החצוף עושה? מעיף אותך בהינף כאפה, 

מה קרה? אם אתה לא מתכוון לקום לפחות תודיע מראש...

או במקרה גרוע יותר הוא אומר לך, אני עדיין לא מוכן לקום,

 תבוא עוד 10,15,20 דקות ועוד קורא לך "נודניק", אתה אמרת לי לחזור...

בשעה מוקדמת כשעוד חושך בחוץ השעון מצלצל...

(אני)

מה עכשיו, אין מצב! רק נרדמתי, מסתכל על הטלפון, הוא מסתכל עלי עם סימן שאלה...

שני לחצנים, שתי אופציות, שתי דרכים...

נודניק או עצירה? קמים או נשארים? רצים או מוותרים?

מסתכל שוב על הטלפון, מצטער לא הפעם!

צליל של אכזבה נשמע כשאני מכבה את ההשכמה...

אני מנסה לשכנע את עצמי שאני אצא לרוץ אחרי העבודה (אני מתחייב!)

ככה עובר לו  היום ואני בכל הזמן הזה חושב לעצמי שאין סיכוי שאני לא רץ אחר הצהריים,

ככל שמתקדמות השעות הפקפוק מחלחל ומתחיל לנגוס בביטחון העצמי.

אני עייף, כואב לי הראש, אין לי זמן ועוד תירוצים עלובים שכאלה...

השמש כבר שוקעת ואני מבטיח לעצמי, מחר אין מצב שאני לא קם...

אז חשבתי עם המאמן מה עושים, 

"תעשה מה שמגניב לך לעשות, משהו כיף, מה שאתה אוהב"...

עולה לי בראש רק לשתות בירה ולאכול סטייקים...

"בריצה אידיוט"... אההה אוקי, "תרוץ עם מי שכיף לך לרוץ איתו"

האמת יש לי חיבור טוב עם נשים... (גרתי עם אמא ושתי אחיות ואפילו כלבה)

ואני אוהב גם לרוץ איתן  וזה הדדי הן אוהבות אותי משום מה חזרה.

וזה ברור לי למה, הרי מה יש לא לאהוב אצלי?

אתם לא חייבים לענות, זאת שאלה רטורית.

בקיצור אני בחור נסבל, והבנות הסכימו שאצטרף אליהן לריצות,

אז הכנתי את עצמי לאווירה, טוב לא ממש...

נשארתי כמו שאני, נסבל...

האמת שממש כיף לרוץ בחברת בנות, 

שופטות אותך אחרת מאשר גברים, 

תשאל גבר על גבר אחר ותקבל תשובה בערך כזאת, תותח, כלי, נשמה, גבר!

אצל נשים אתה נשפט כמו שנשים שופטות בחורה, רגיש, יפה, נשמה, חמוד!

נשים מרגישות בבית בכל מקום, אומרות שלום לכל עובר אורח, "אתן מכירות אותו"? אני שואל...

בדרך כלל התשובה שלילית, "אז למה אתן אומרות שלום"?


(אני מעדיף לשמור את מעט האוויר שיש לי בשביל לנשום) 

"מה זאת אומרת? זה מרגיש נהדר להגיד שלום וחוץ מזה תחייך ויחייכו אליך חזרה!"

ובראש עובר לי ציטוט של ביבי "החלק הראשון של המשפט לא נכון והשני לא יקרה" (מבחינתי לפחות)

עכשיו ברצינות , נשים יודעות להגיד את המילים הנכונות שאנחנו הגברים לא אומרים,

 מהפחד להישמע לא מספיק גבריים...

לא מפחדות לחשוף רגשות ולהגיד את הדברים הבנאליים, אלה שנכנסים ללב,

 "כמה התרגשתי ממש עד דמעות, איך יפה לך, כמה מתאים לך הצבע"...

מצד שני גם ביקורת יש, "יותר יפה לך אדום, רזה, קירח (רחוק מכאן)"...

אחת הסיבות האמתיות שאני רץ עם הבנות, אני לא צריך לירוק על הרצפה,

לספר בדיחות גסות ולרוץ מאוד מהר כדי להוכיח שאני גבר...(יש להן מכונת אמת ביולוגית)

אני חושב שזה שאני גבר מורגש באופן מידי, לא במקרה יש לי הכי הרבה שיער על הגוף, 

הכי מעט שיער על הראש ועוד לפחות יתרון בולט אחד...(מאוד מורגש עם טייץ)

נושאי השיחה מאוד מגוונים, רק על זה אפשר לרשום פוסט!

נכון שתמיד יעלו נושאים שעוסקים בוויתורים של הגוף על מוצקים ונוזלים,

קצת ריצה וקצת רכילות, הרי זאת לא באמת רכילות, זאת ביקורת בונה (כדאי למבוקר לבנות ממד)

אבל הכול ברגישות יחסית, הרי כמה אפשר לשחק את המשחק של אנחנו לא מפל***ת....

אני עושה את עצמי ספק לא שומע ספק לא מקשיב כשהשיחות מעמיקות,

מחזור, משקל, חזיות ועוד ממתנות האל שהשתיקה יפה להם.

זבוב על הקיר היה מת להיות פה במקומי, 

 במיוחד כשצריך לחוות דעה על ביגוד, רזיתי, השמנתי ושילוב צבעים,

בבית לא הייתי מסתבך, אבל במקרה הזה אני רק יועץ ולא צריך לשאת בתוצאות...

זה גורם לי פתאום להרגיש שימושי ויעיל,

שימוש נוסף הוא בתור חוסם רוח, עם הרוחב שלי אני יכול למשוך אחרי להקת שקנאים...

וגם בתור מבריח בעלי חיים, חזירים למשל חושבים שיש כבר אחד שתפס את הטריטוריה,

אז הם מוותרים ועוברים לשטח מחייה הבא...

על השאלה מה נשים רוצות עוד לא הצלחתי לענות,

(חוץ מלרוץ איתי כמובן)

המסקנה שהגעתי אליה בינתיים היא, תלוי בסיטואציה!

לפעמים שלוק מים ומנת ג'ל הם כל מה שצריך,

למרות שיש פער בין צורך לרצון, אבל אני מתעלם מהפינות הקטנות, שיתמודדו עם מה שיש...

אבל יש דברים שאסור להסתבך בהם, הביטוח שלי לא מכסה פגיעות מסוג זה...

יש שאלות שצריך להתחמק מהן בעדינות בטענה "אני גבר, מה אני מבין בזה"?

בכל מקרה אם שואלים, אני רץ עם בנות רק בגלל שיש מי שמקשיב לחפירות שלי

ועדיין אני מרגיש סופר קול!


למען הסר ספק!

*מבוסס על סיפור אמתי, כל השאר מבוסס על דמיוני...

*אני  באמת לא יודע מה נשים רוצות, חושבות, מתכוונות...

*אני בטוח במיניות שלי! 

*אני לא בוכה! נכנס לי רגשי לעין... (מזל שאני עם מסקרה עמידה במים)


 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה