יום שני, 5 באוגוסט 2013




מחקרים הוכיחו שבירה אחרי אימון ריצה מקצרת את זמן ההתאוששות!

(או שפשוט משתכרים ושוכחים שרצנו)

גם ההפך הוא נכון, ריצה מקצרת את ההתאוששות אחרי שתיית בירה. (גם להקיא זאת שיטה)

בבירה מספר מרכיבים אשר דרושים על מנת להתאושש מאימון.

השמרים(מעדיף כשטרודל)

מים(בנאלי)

כשות(ממשפחת הקנביס מסתבר)

לתת(את הנשמה ואת הלב)

ביחד זאת הרמוניה! 

אין כמו בירה בשביל להעלות את המורל ואת הכרס!

רצים רבים נוהגים לסיים ריצה עם איזו בירה טובה, שהגוף סופג כאילו הייתה מים...

פה המקום לציין ששני הדברים שאני הכי אוהב לעשות הם לרוץ ולשתות.

 ואם אפשר לשלב בין השניים אז מה טוב!

אם כך מה הבעיה? למה אני כותב על זה פוסט?

כי לפעמים הגבולות והזמנים מיטשטשים.

כמו שאמר לי פעם חבר (לא חכם במיוחד)

"תזמון זה עניין של טיימינג..."

צודק, יותר נכון מזה?

ובכל זאת, הבעיה מתחילה מוקדם, כמה מוקדם?

כבר בתכנית האימונים, כמה פעמים קיבלתי תכנית ואמרתי "אין מצב שאדם פיכח כתב אותה"...

עלייה, אינטרוולים, אינטרוולים בעלייה, עלייה באינטרוולים...

ועוד כמה תרגילים שתופסים את השרירים בכוח המחשבה בלבד!

ושאני מזיע רק מלקרוא אותם בתכנית...

אז מה אני אומר?  if you can't beat them join them

מה זה אומר? אם התכנית נראית כאילו נכתבה תחת השפעת אלכוהול,

אין סיבה שאבצע אותה אחרת...

בכל יום שבו רשום לי בתכנית אימון כלשהו התעוררה שאלה,

 אם לשתות אחרי האימון, לפני האימון, גם וגם,

או ללכת חכם יותר! לשתות תוך כדי! מעולה! הכי טוב...

יש אפילו אירועי ספורט (ריצה, אופניים) שבהם תנאי התייצבות על קו הזינוק הם בין היתר גמיעת כליטר בירה...

אין ספק שזה הופך את המסלול לאתגרי ביותר, גם אם מדובר במסלול התמים ביותר...

אז ערכנו במועדון מירוץ בירה.

מה זה אומר?  מתוך התקנון!

שותים בירה (330 מ"ל עם לפחות 4.8% אלכוהול) ומבצעים חימום 8-10 דקות.

שותים בירה, מבצעים הקפה של בין 200 ל300 מטר.

שותים בירה, מבצעים הקפה של בין 200 ל300 מטר.

שותים בירה, מבצעים הקפה של בין 200 ל300 מטר.

זאת לא טעות! ארבעה בקבוקים של 330 מ"ל (סה"כ 1320 מ"ל)

מיותר לציין שההקפות שופעות במכשולים סטייל משימות במסיבת יומולדת בגן...

והפרס למנצח!
 
5 ליטר בירה!

מה רע? גם לשתות וגם לרוץ?

אין סיכוי שתסיימו את המירוץ הזה לא ב high

למירוץ כזה יש רק דרך אחת להתאמן!

לשתות בירה! והרבה!

כל כך נהניתי להתאמן למירוץ הבירה...

אפילו בעודף מוטיבציה!

המשברים באימונים היו או כשנגמר המלאי במקרר, או כשהייתי צריך להישאר מפוכח מסיבות שונות...

במירוץ בירה העיקר הוא אפילו לא ההשתתפות אלא הבירה, הרי מתי יוצא לי כבר לשתות כמות כזאת של בירה 

ולקבל על זה תמיכה מהבית ותשואות מהצופים (וגם לא להיחשב שתיין)

מירוץ הבירה זאת ההזדמנות שלנו הרצים הפחות מוכשרים להכות שוק על ירך את הרצים המחוננים 

והממושמעים, שבירה בשבילם זה כמו בשר לצמחוני!

למרות שאני מכיר גם רצים מעולים שיש להם יכולת שתייה יותר ממרשימה!   (-;

אז התחלתי לשתות לפני האימונים וגיליתי שהדבר היחיד שבעייתי (חוץ מהנסיעה לאימון)

הוא שצריך לתזמן את זמן השתייה כך שהבירה תעבור את נקודת האל חזור! 

למה אני מתכוון?

שתית שלוש שעות לפני האימון, אתה מלך!

שתית שעתיים לפני האימון, במקרה הטוב אתה מסטול,

 במקרה הרע אתה משאיר את ארוחת הצהרים על המסלול!

מניסיון שלי בכל מקרה, 

שתייה כשלוש שעות לפני האימון משפרת את הביצועים בצורה משמעותית (לא מדעי)

אז אם אתם רואים אותי עם בירה ביד, אני כנראה או לפני או אחרי ריצה! 

ועוד דבר, בקשה שלי, שתו בחכמה! 


גילוי נאות: 

*פוסט זה נכתב תחת השפעת אלכוהול...

*אין לייחס לכתוב המלצה מקצועית אלא רק חברית!

*המחקרים המובאים לעיל בוצעו על ידי ואין להם אסמכתה אקדמית (למרות שבלימודים גם שתיתי לא מעט)

                                          לחיים!







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה