יום שבת, 9 בנובמבר 2013


כרגיל, אנשים מחפשים תאריך לחתונה ומוודאים שזה יצא ביום רביעי! (יום אימון)

אבל אני לא מתלונן, להפך, אני כן מתלונן!

ידעתי שאי אפשר להשאיר את החבר'ה לבד באימון, שהם יעשו שטויות...

מפה לשם אני מקבל כמו כולם הודעה על ריצת סופ"ש באגמון החולה

 ושכולם מוזמנים לארוחת בוקר אחרי הריצה, גם מי שלא רץ, פה חשדתי!

בשבילי זאת תהיה פעם ראשונה שאני רץ יותר משלושים ק"מ,

למען האמת כל ריצה מהשלב הזה היא מעבר למה שהכרתי בעבר, מה שאומר סוף שבוע לא רגוע!

אני מיסודי אדם פרנואיד, 

תמיד מרגיש שמתרחש משהו מתחת לפני השטח ומטריף אותי שאני לא שותף...

והפרנויה היא כפולה, כי אני יודע שאני פרנואיד אבל מה אם זה נכון וזאת לא פרנויה  

אלא באמת קורה משהו? חזרנו לפרנויה!

או כמו שנכתב בשיר "זה שאתה פרנואיד לא אומר שלא רודפים אחריך"... 

נוסיף לזה את העובדה שבשבת יש לי יומולדת וסף החשדנות שלי עולה...

בקיצור ולעניין הייתה לי תחושה שנרקמת מזימה ושאני לא חלק,

מצד שני לא רציתי לפתח ציפיות, כי איך אומרים, כגודל הציפייה כך גודל האכזבה!

ואני לא אוהב להתאכזב, 

במיוחד מעצמי והייתי ממש מתאכזב מעצמי אם הייתי מצפה וכלום לא היה קורה

או שכן היה קורה כלום שזה לא יותר טוב...

וואו, אני חופר היום!  אבל בשביל זה אני פה!

אחת הבעיות הבולטות אצלי היא חוסר בטחון, בעצמי, באחרים ובכל דבר שצריך בטחון, אני בחוסר.

כך שגם כשיש לי תחושת בטן דבר ראשון שאני עושה הוא לרוץ לשירותים!

אבל וזה אבל גדול מדובר פה על "מועדון ריצה גליל עליון"!

יש על מי לסמוך ובאמת תוך כדי ריצה באגמון אני רואה המון חברים מהמועדון

 שנדיר לראות אותם ביום שישי בריצה הארוכה,

כל כמה דקות קופץ מישהו מעבר לסיבוב והמבט המחויך אומר הכל... 

ידעתי שיהיה משהו אבל לא ידעתי מה,

בסיום ה32 ק"מ המפרכים אני רואה את כל החברים הנפלאים,

 מסביב לשולחנות הפיקניק עם כל טוב, לחמים, עוגות (אשר נאפו במיוחד), סלטים ומשקאות,

עם דמעות  מזיעה שנכנסה לי בריצה לעיניים אני הולך לאוטו להחליף בגדים,

עיניים אדומות מזיעה זאת הסוואה נהדרת להתרגשות...

מקבל גם הודעות בטלפון, אחת מרגשת אותי עד מאוד! (תודה אבנר)

ובאמת מפה לשם נשלחים איחוליי "מזל טוב" באוויר ומחמאות על כך שאני נראה ממש טוב

לגילי (אם הוא היה גבוה יותר בכמה שנים)

 בסופו של דבר אני יכול להגיד לסיכום:

שאני חבר בקבוצה נפלאה, שהחברות והעזרה ההדדית בה הם מעל הכל!

ואם פעם חשבתי שלהיות אדם טוב זה לגרום לסובבים אותך להיות טובים יותר,

אז היום אני יודע שלהיות אדם טוב זה להיות מוקף באנשים טובים שמוציאים ממך את המיטב!

אני רוצה להגיד לחברי הקבוצה אין כמוכם, לא יכולתי לבקש יותר!

תודה לכל מי שבירך והגיע, למי שאפה ולמי שהשקיע.

אני אוהב את כולכם!

תודה גם לאשתי וילדיי שחגגו לי באינטימיות, אני אוהב אתכם מאוד!






2 תגובות: