יום ראשון, 1 ביוני 2014

הניסיון שלי במירוצים  לא רב אבל צברתי קילומטראז' בשנתיים פלוס שאני רץ.

היו מירוצים לעשרה ק"מ, לחצי מרתון ואפילו מרתון אחד,

בכל פעם לפני מירוץ חוזר אותו תסריט, לחץ שמתבטא בכל צעד שאני עושה,

שינה, אוכל והתנהלות יומיומית, גם על חרדת הביצוע כתבתי כבר ובכול פעם  כשאני 

נרשם למירוץ אני מצטער אחר כך, אני כבר מתלוצץ על זה, 

כשמספרים לי על מירוץ שאני חייב חייב להירשם אני עונה,

 "באמת חסרות לי חולצות ממירוצים שנרשמתי ולא השתתפתי"...

בקיצור נפלה אצלי החלטה, אז הרמתי אותה ואמרתי שמבחינתי אני תולה את הנעליים!

לכל המשתתפים בקטגוריה 30-40 אתם יכולים להירגע, אני לא אתחרה אתכם על מקום על הפודיום...

אמנם זה לא רשמי אבל זה מה שמרגיש לי נכון כרגע.

זה הרגיש לי הכי טבעי ומשוחרר לרוץ נטול מכל מחויבות למירוץ כזה או אחר.

ואז באה חברה בהצעה שקשה לסרב לה, להיות נער ליווי...

לא מה שאתן חושבות, ההצעה היא כזאת, 

להירשם למירוץ ע"פ הזמנה מרץ שמעוניין בליווי שלי עם כמה תנאים.

א. סלחו לי גברים אבל יש עדיפות למין היפה.

ב. למרחקים שאינם עולים על חצי מרתון.

ג. קצבים שאינם עולים על קצב דיבור שלי ולמרות שאני מדבר יחסית מהר הקצב צריך להיות סביר.

מבחינתי זאת הצעה של ווין ווין כי אני גם זוכה לרוץ עם חברים (וחברות) וגם אין את הלחץ של התחרות,

הציפייה בעיקר שלי מעצמי ולהיות כל כולי בשביל מישהו אחר,

 זאת חוויה שיש בה המון, הן לצד המלaווה והן לצד המלuווה, גם על ליווי כבר כתבתי...

בקיצור אני פתוח להזמנות...

*כמו שאמרתי, ההצעה היא בלשון זכר אך מופנית לגברים ולנשים כאחד (עדיפות כמובן לנשים)

*מותנה באישור הוועדה (המאמן)

* לא אתנגד לכוס קפה בתמורה...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה