יום רביעי, 9 ביולי 2014

הקיץ הגיע ואתו אירועי ריצה חברתיים, בעיקר ריצות ליל ירח,
כאשר החוקיות היא שמארגנים את האירוע לשבוע של אמצע החודש כדי לנצל את הירח המלא,
לא פחות חשובה מנוכחות הירח היא נוכחות אוכל ובירות או אלכוהול קל מכל סוג שהוא,
למרות שבירה היא המומלצת, משקה קל יחסית שעוזר בהתאוששות הגוף ולפתיחת הנפש...
ריצה אחת כזאת התקיימה אתמול בערב 9/7/14 .
אירוע כזה שמתקיים בחצר האחורית שלנו, בארגון של רצי רמת הגולן
ובניצוחם של עמיחי זליגר ואלי מוסקוביץ' לא יכול להיות פחות ממושלם
 וכשידעתי ש"בזלת" נותנים חסות זה היה ברור שיהיה נפלא פלוס.
על הפרק ריצה בשני מקצים לא תחרותיים של 13 ו8 ק"מ,
זאת ההזדמנות שלי לחזור ל לעניינים אחרי תקופה של הפחתת עומס מטעמי חוסר רצינות...
בנוסף זאת הייתה הזדמנות לקאמבק עם הפרטנרית המושלמת סימה
שהגיעה יחד עם עוד חברים מהקבוצה הגלילית,
קבעתי עם סימה מראש לרוץ יחד כדי שלי תהיה מוטיבציה ועניין ולה יהיה כיוון וחברה.
על הריצה עצמה אין מה להרחיב יותר מידי, רצנו בעליות בשטח,
 אני דיברתי וסימה הקשיבה, היא השתדלה לא להפריע לי ואני השתדלתי לא להעיק,
 עקפנו, נעקפנו, נהנינו האחד מהשנייה ובעיקר מהריצה.
בדרך עברנו בדרכי טנקים, על צירי החקלאים בינות כרמים, מטעים ושטחי מרעה בקר וצאן.
כשסיימנו חיכו לנו שולחנות עמוסי כל טוב,
 עוגות, לחמים וגבינות, אבטיחים ומלונים וכמובן בירה, הרבה בירה!
שבלי ספק תרמה לאווירה שהייתה טובה אבל השתפרה פלאים ככל ששתינו עוד...
עד כדי ששכחנו שיש עוד משחק חצי גמר והלילה עוד צעיר.
תודה לרצי רמת הגולן על ארגון מופתי גם של המסלול המסומן למופת
וגם על הכיבוד שהצליח לרצות את כל הנוכחים.
תודה למועדון ריצה גליל עליון שהפגין נוכחות יפה שתרמה כדי להעצים את האירוע.
ולסימה שסבלה אותי כל הדרך בעליות וגם בירידות....
14/8/14 ריצת ליל ירח בגליל, רשמו לפניכם!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה